Commerciële binnendiensttraining

Duur:
2 dagdelen

Werk jij in de binnendienst bij een makelaarskantoor, op de verhuurafdeling, afdeling verzekeren of nieuwbouw? Volg de Training Commerciële Binnendienst om zelfstandiger, veelzijdig en succesvoller te werken. Jouw werk draagt bij aan het succes van het kantoor.

€ 240 excl. BTW

Geen bijkomende kosten.

Schrijf je nu in

Vaak ben jij het eerste aanspreekpunt voor opdrachtgevers, kopers en andere vastgoed professionals. Zowel telefonisch als op kantoor.​ In de dagelijkse hectiek behoud jij overzicht, verzorg je agenda's, telefoon, e-mails, houd je deadlines en afspraken in de gaten, werk je akten en rapporten uit, beheer je dossiers in het CRM-pakket en doe je andere ondersteunende werkzaamheden.​

    Waarom deelnemen?
    Na de training kun je direct aan de slag met vele praktijktips, checklijsten en modellen. Je ontvangt een krachtige handleiding met checklijsten en de top 10 succesbrieven. Je bent zelfverzekerder en up-to-date met de nieuwste technieken. Je ben trots op je kantoor en je vult jouw functie met plezier succesvol in. Klanten merken dit direct.

    Wat leer je?
    Jouw werkgever profiteert extra als jij slim, snel en modern kunt werken. Hiermee stijgen klanttevredenheid, reviews en omzet.

    Persoonlijke vaardigheden

    • Beter presentatie en meer zelfvertrouwen.
    • Leer tijd en werkzaamheden doelmatig, effectief en efficiënt indelen. Prioriteiten stellen, omgaan met deadlines en je werk plannen.
    • Kom overtuigend en rustig over.
    • Je krijgt handvatten voor een professionele opbouw van het gesprek, waarbij de klant centraal staat.
    • De ideale taakverdeling binnen kantoor. Hoe help je elkaar als collega's verder?

    Klantgerichtheid

    • Hoe voer je een telefoongesprek met meer succes? De juiste vragen en een gastvrije ontvangst maken indruk.
    • De concurrentiedruk neemt toe. Waarom kiest een klant voor jullie kantoor? Hoe kun je een prospect verleiden?
    • Hoe ga je goed om met ‘lastige’ vragen en/ of manipulaties en klachten?
    • Hoe houd je klanten tevreden over jullie dienstverlening en oplossingen?
    • Klantenbinding opzetten vanuit de oude klanten en leads/prospects nabellen.
    • Inleven in het probleem van de klant. Hoe geef je een professionele reactie bij opzegging of annulering van de overeenkomst?
    • Speel in op de verschillende klantprofielen om optimale klanttevredenheid te bereiken.
    • Welke klantgerichte brieven/mails dragen bij tot snelle reactie van klanten en het succes van het kantoor?
    • Onderscheid serieuze mails van een shopperbericht en reageer snel en eenvoudig.
    • Hoe ga je om met minder klantcontact ten opzichte van een stijgende transactietijd?
    • Hoe ziet een winnende offerte c.q. opdracht tot dienstverlening eruit?
    • Klantenreviews zijn essentieel bij de keuze voor een kantoor. Hoe speel je hierop in?

    Bezichtigingen inplannen

    • Welke slimme vragen stel je aan prospect en klant?
    • Wat wil je weten van de (potentiële) klant (personalia)?
    • Goed doorvragen en het 'sturen' van klanten bij maken van afspraken.
    • Clusteren van afspraken scheelt de makelaar tijd en ook de klant, die niet elke dag zijn huis 'bezichtigingsklaar' hoeft te maken.
    • Antwoorden/gegevens opslaan in agendabeheer, CRM.
    • Ta(a)k(en) aanmaken in CRM / effectief inplannen in agenda.
    • Hoe lang mag een bezichtiging duren?
    • Bevestiging mailen naar klant en verkoper.
    • Afspraak inplannen of doorverwijzen naar aankoop, hypotheken etc.

    Social media en internet

    • Social media, internet en LinkedIn zijn booming. Hoe gebruik je deze tools optimaal
    • Wat heeft Funda te bieden en hoe profiteren klanten ervan?
    Arpad Halaszi

    Ik ben Árpád Halászi, Entrepreneur & Lecturer. Presenteer wereldwijd Masterclass programma’s op het gebied van Leiderschap en Strategisch Accountmanagement. Voor het inzichtelijk maken van “natuurlijke” Leiderschap- en Commerciële-talenten bij Professionals, kijken wij...

    Lees verder
    Femke Schrakamp

    Ik ben Femke Schrakamp. Met ruim 20 jaar ervaring in het vastgoed kan ik uitstekend de persoonlijke wensen van de koper vertalen naar een droomhuis op maat. Op dit moment werk ik als nieuwbouwspecialist bij Ons Huis Vastgoed en bij Wonen à la Carte BV. Eén van de leukste uitdagingen in...

    Lees verder
    Gemiddeld cijfer voor Commerciële binnendiensttraining
    Beveelt u deze opleiding aan

    Plaats een beoordeling

    Draag bij aan de ontwikkeling van kinderen

    REBS ondersteunt stichting leergeld

    € 240 excl. BTW

    Geen bijkomende kosten.

    Gratis annuleren tot 14 dagen voor aanvang.

    Heeft u een vraag?