Commerciële vaardigheden en cross-selling voor binnendienst

Duur:
1 dag

De binnendienst is vaak het eerste aanspreekpunt op jouw makelaarskantoor. Die eerste indruk maak je maar één keer en is bepalend voor het vertrouwen van de klant en je reputatie. Je binnendienst werkt met deze training aan een gastvrije uitstraling. Ook leren deelnemers hoe ze beter inspelen op mogelijke klantbehoeften: welke extra diensten zijn er en kun je aanbieden?  

€ 375 excl. BTW

Geen bijkomende kosten.

Schrijf je nu in

Verbeter je klanttevredenheid

In deze training staan gastvrijheid en het doorvragen naar de klantbehoefte centraal. Deelnemers zien het belang van razendsnel en klantgericht de telefoon opnemen. Ook leren ze omgaan met verschillende communicatiestijlen van klanten. Door middel van oefeningen ontdekken ze de behoeften aan aanvullende dienstverlening en hoe ze die kunnen aanbieden.

Voor wie?

Deze training is speciaal ontwikkeld voor commerciële binnendienstmedewerkers van woningmakelaars, die een belangrijke bijdrage willen leveren aan de commerciële doelen van het kantoor.

Wat ga je leren?

  • Gesprekspartners inschatten
  • Snel en correct de telefoon opnemen
  • Kort en duidelijk vragen beantwoorden
  • Klantgericht doorvragen
  • Commerciële kansen zien
  • Doorvragen om cross selling mogelijkheden te ontdekken
  • Welke vragen stel je in welke situaties?
  • Scripts om actief leads na te bellen
  • Handvatten om beter met lastige telefoontjes om te gaan
  • Oefenen met korte rollenspellen

Wat is het resultaat?

  • Je kunt mensen beter inschatten en hebt hierdoor gemakkelijker een klik.
  • Je weet welke vragen je het beste stelt in bepaalde situaties.
  • Je verzamelt veel meer gegevens van klanten.
  • Je helpt actief mee aan cross selling voor aankoopdiensten en financiële diensten.
  • Je weet hoe je vlot afspraken maakt met leads.
  • Je weet hoe je omgaat met lastige klanten.
  • Je past het geleerde gemakkelijk toe, omdat je hebt geoefend in rollenspellen.

Waarom is deze training onmisbaar?

  • Je zorgt voor een optimale samenwerking tussen binnen- en buitendienst om de klant altijd perfect te bedienen.
  • Je benut de beschikbare tools optimaal, zodat je met zo min mogelijk effort zo veel mogelijk kunt bereiken op gebied van klantbeleving.
  • Je blijft kritisch op de eigen processen, je luistert naar de markt en zoekt naar creatieve oplossingen voor mogelijke problemen.

Algemeen

Doelgroep:Binnendienst makelaardij
Niveau:Beginners en gevorderden
Duur:6 uur
Tijden:

09.30 - 16.00 uur

Groepsgrootte:Maximaal 18 personen
Zelfstudie:Nee
Studiemateriaal:Ja

Locaties en catering

Bereikbaarheid locaties:

Goed

Parkeergelegenheid:

Ja

Lunch:

Uitgebreid

Tussendoortjes:

Ja, lekkere (gezonde) tussendoortjes

Speciale dieetwensen:

Ja, dat is mogelijk

Kosten

Prijs:€ 375 (excl. BTW). Geen bijkomende kosten
Betaalmogelijkheden:Factuur op rekening of iDEAL

Extra service

Reminder van deelname:Ja, via e-mail

Annuleren en wijzigen

Gratis wijzigen:Tot 5 werkdagen voor start
Gratis annuleren:Tot 14 dagen voor start

Inschrijven

Lastminute inschrijven:Tot 2 werkdagen voor start
Optie nemen mogelijk:Ja, neem voor de mogelijkheden contact met ons op
Inschrijvingsmogelijkheden:24/7 online, live chat, WhatsApp, telefonisch en per mail

Commerciële telefoontraining voor de binnendienst omvat een interactief programma, met afwisselend theorie en praktijkopdrachten. We nemen een kijkje in de toekomst en geven hier op een creatieve manier invulling aan. Je sluit af met het schrijven van een plan voor het eigen kantoor. Dit kun je direct de volgende dag al toepassen.

De training is specifiek gericht op de binnendiensten: waar valt hier winst te behalen? Vanwege de interactie met de buitendienst wordt ook deze samenwerking benadrukt en met een kritische blik bekeken.

Dit programma ga je volgen:

  • Bewust communiceren
  • Je gesprekspartner herkennen
  • De telefoon opnemen
  • Commerciële kansen zien
  • Cross selling
  • Doorvragen
  • Feedback geven
  • Moeilijke gesprekken voeren
  • Klachten aannemen
Gemiddeld cijfer voor Commerciële vaardigheden en cross-selling voor binnendienst
Beveelt u deze opleiding aan

Plaats een beoordeling

Draag bij aan de ontwikkeling van kinderen

REBS ondersteunt stichting leergeld

€ 375 excl. BTW

Geen bijkomende kosten.

Deze opleiding is volledig klassikaal.

Vraag deze opleiding incompany aan
  • Al 9 jaar de nr. 1 opleider voor koplopers
  • De beste docenten uit de business
  • Gratis annuleren tot 14 dagen voor start
  • Klanten geven onze service 8,2 (8787 beoordelingen)
Heeft u een vraag?