Klantenservice

Veelgestelde vragen

Alle onderwerpen op een rijtje waar we klanten vaak mee helpen.

Wat jammer dat je niet tevreden bent over jouw ervaring met REBS. We willen het graag voor je oplossen.

Een klacht kun je schriftelijk doorgeven aan onze klantenservice via info@rebs.nl of in de evaluatie. Maak alsjeblieft goed duidelijk waarover de klacht gaat. Je ontvangt binnen 1 werkdag een ontvangstbevestiging. We zijn elke werkdag van 08.30 tot 17.30 uur bereikbaar.

Hoe gaat het verder? Jouw klacht wordt direct op dezelfde werkdag onderzocht. Binnen 4 werkdagen ontvang je van ons een schriftelijk antwoord. Als dit onverhoopt niet mogelijk is binnen 4 werkdagen, dan ontvang je van ons per e-mail een bericht waarom dit niet mogelijk is en wanneer je wel een antwoord kunt verwachten.

Zie ook de algemene voorwaarden voor meer informatie over de klachtenprocedure.

Vind je dat zaken beter of anders kunnen? Of heb je een suggestie voor een interessante opleiding of inspirerende docent? Neem contact met ons op. We kijken graag met je mee.  

Uiteraard vinden we het leuk om te horen als je tevreden bent over onze opleidingen. Wil je een docent of medewerker een compliment geven? Dit kunnen wij voor je regelen. Stuur je compliment of suggestie via:

Website  Contactformulier
Bellen035 2400 252
Maileninfo@rebs.nl

DE REBS CAMPUS

Heeft u een vraag?