Klantenservice

Veelgestelde vragen

Alle onderwerpen op een rijtje waar we klanten vaak mee helpen.

Dat kan altijd! Stuur een e-mail naar debiteuren@rebs.nl en je ontvangt de factuur digitaal. 

 

Dat is vervelend en lossen we graag op. Stuur alsjeblieft een e-mail naar debiteuren@rebs.nl met daarin je bedrijfsnaam en factuurnummer. We helpen je graag verder. 

Je kunt bij ons op 2 verschillende manieren betalen, namelijk:

 

Betaling via factuurGratis
iDealGratis

Je factuur heeft een betalingstermijn van 14 dagen. 

We verwelkomen je graag als onze deelnemer. Is het betalen via iDEAL mislukt? Check dan eerst of het geld is afgeschreven of niet.

Is dit niet het geval? Dan kun je je direct opnieuw inschrijven. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven, maar heb je - na 1 werkdag - nog geen bevestiging per e-mail ontvangen?

Neem contact met ons op via info@rebs.nl en geef het transactienummer aan ons door. Dit staat bij de afschrijving vermeld.  

DE REBS CAMPUS