Klantenservice

Veelgestelde vragen

Alle onderwerpen op een rijtje waar we klanten vaak mee helpen.

Dat kan altijd! Stuur een e-mail naar debiteuren@rebs.nl en je ontvangt de factuur digitaal. 

 

Dat is vervelend en lossen we graag op. Stuur alsjeblieft een e-mail naar debiteuren@rebs.nl met daarin je bedrijfsnaam en factuurnummer. We helpen je graag verder. 

Je kunt bij ons op 2 verschillende manieren betalen, namelijk:

Factuur op rekeningGratis
iDealGratis

Alle opleidingen kun je op factuur betalen. Wanneer je hebt gekozen voor betaling via factuur dien je deze te voldoen binnen 14 dagen na de factuurdatum. 

We verwelkomen je graag als onze deelnemer. Is het betalen via iDEAL mislukt? Check dan eerst of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je je direct opnieuw inschrijven. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven, maar heb je - na 1 werkdag - nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact met ons op via de chat of via info@rebs.nl en geef het transactienummer aan ons door. Dit staat altijd bij de afschrijving vermeld.  

DE REBS CAMPUS