Klantenservice

Veelgestelde vragen

Alle onderwerpen op een rijtje waar we klanten vaak mee helpen.

Je kunt bij ons op 2 verschillende manieren betalen, namelijk:

Factuur op rekeningGratis
Via iDealGratis

Alle opleidingen kun je op factuur betalen. Wanneer je hebt gekozen voor betaling via factuur dien je deze te voldoen binnen 14 dagen na de factuurdatum. De digitale factuur ontvang je 14 werkdagen voor de startdatum.

Dat kan altijd! Stuur een e-mail naar debiteuren@rebs.nl. Dan ontvang je de factuur binnen 48 uur digitaal.

Je iDEAL betaling is mislukt

Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je je direct opnieuw inschrijven. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven, maar heb je na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice en zoek je transactienummer op. Dit staat altijd bij de afschrijving vermeld. We helpen je graag verder.

Dat is vervelend. Neem contact op met onze klantenservice. Vermeld alsjeblieft je bedrijfsnaam en factuurnummer. We helpen je graag snel verder.

Website    Contactformulier
Bellen035 2400 252
ChattenChat nu live
Mailendebiteuren@rebs.nl

DE REBS CAMPUS

Heeft u een vraag?