Klantenservice

Veelgestelde vragen

Alle onderwerpen op een rijtje waar we klanten vaak mee helpen.

Dat kan altijd! Stuur een e-mail naar debiteuren@rebs.nl. Dan ontvang je de factuur binnen 2 werkdagen digitaal. 

 

Dat is vervelend en lossen we graag op. Stuur alsjeblieft een e-mail naar debiteuren@rebs.nl met daarin je bedrijfsnaam en factuurnummer. We helpen je graag verder. 

Je kunt bij ons op 2 verschillende manieren betalen, namelijk:

Factuur op rekeningGratis
Via iDealGratis

Alle opleidingen kun je op factuur betalen. Wanneer je hebt gekozen voor betaling via factuur dien je deze te voldoen binnen 14 dagen na de factuurdatum. De digitale factuur ontvang je 14 werkdagen voor de start van je opleiding.

We verwelkomen je graag als onze deelnemer. Is je betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kun je je direct opnieuw inschrijven. Is het geld wel van je bankrekening afgeschreven, maar heb je - na een uur op werkdagen - nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact met ons op via de chat of via info@rebs.nl. Vermeld hierbij transactienummer op. Dit staat altijd bij de afschrijving vermeld.  

DE REBS CAMPUS

Heeft u een vraag?